Home >> Tehnologie >> In cautarea celor mai bune oferte

In cautarea celor mai bune oferte

Producatorii si vanzatorii ruleaza tipuri de afaceri complet diferite, dar care au un punct comun final: cumparatorul. Fiecare dintre acestia sunt motivati sa influenteze cumparatorul, sa ofere si sa vanda cantitati mari de produse si servicii si sa reziste in fata concurentei.

Pentru a rezista pe piata, sunt folosite diverse strategii pentru vanzarea produselor, de la reclama pana la mostre gratuie si nu in ultimul rand, folosirea mediului online prin magazine proprii de vanzare si/sau folosirea siturilor de oferte.

Obtinerea celui mai bun pret sau gasirea unui chilipir, unei promotii sau super oferte ii face pe multi dintre oameni sa foloseasca siturile de oferte. Multe dintre acestea ofera produse de calitate la preturi foarte bune, cu o conditie: sa fie cumparata toata cantitatea pusa la vanzare. Informatiile sunt grupate pe diverse categorii, locatii (ex: cupoane reducere Ploiesti), firme (ex: oferte Diverta sau Profi oferte), tipuri de produse etc. astfel incat utilizatorul sa poata gasi informatia cat mai usor.

Sistemul este simplu: se ofera o serie de cupoane de reduceri care, daca sunt cumparate toate, pot reduce pretul produsului si/sau serviciului la valori foarte mici. Castigul este atat pentru vanzator, care castiga la vanzarea prin cantitate, pentru cumparator care poate cumpara un produs la un pret uneori la jumatate din pretul pietei, dar si pentru situl web care intermediaza actiunea, prin comisionul incasat.

Multe situri de profil ofera acum aplicatii care se instaleaza pe telefonul mobil si care permit notificarea clientului, achizitia de produse precum si trimiterea informatiei catre alti utilizatori. Retelele sociale devin astfel un canal de comunicare extrem de util pentru orice comerciant.

Imaginile si prezentarile sunt azi mult mai dinamice si uneori chiar interactive. Acestea au un impact mult mai mare asupra utilizatorului si ii permit acestuia, in lipsa simtului tactil, sa vizualizeze produsul si sa afle cat mai multe detalii despre acesta din prezentarile video.

2014 se estimeaza a fi un an bun pentru vanzarile din retail, care vor impulsiona siturile de profil prin oferirea unei game largi de produse de la diversi producatori si furnizori. Este necesar insa sa se tina cont de solicitarile utilizatorilor, de securitatea datelor si de accesul instant la informatie.

Check Also

Cercetatorii au descopere accidental o modalitate de a face bateriile sa reziste pentru totdeauna

Chiar daca mai sunt de facut multe teste pana cand aceste baterii isi vor dovedi …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *