Home >> Tehnologie >> Cum va fi comertul electronic in 2014

Cum va fi comertul electronic in 2014

Previziunile pentru anul in curs sunt extrem de optimiste, cel putin in privinta folosirii terminalelor mobile ca modalitate de achizitie de produse, tipurilor de reclame, incasarilor magazinelor online si noilor produse ce vor aparea, mai puternice, mai economice, mai tehnologizate. Pentru proprietarii de magazine cu produse IT nu poate insemna decat o veste foarte buna si cu siguranta isi vor actualiza stocurile de calculatoare, laptopuri  telefoane mobile si cate mai cate. Speram ca vom vedea inclusiv imprimante 3D in oferta din magazinele online sau clasice.

Iata cateva previziuni pentru 2014 pentru magazinele online:

Mobilitate maxima va fi noul motto pentru acest an. 2013 a fost anul in care oamenii de pe intreg globul au folosit Internetul mai mult de pe terminalele mobile decat de pe cele de acasa (desktop pc, laptopuri). Asta nu inseamna ca nu trebuie sa mai cumparam prelungitor pentru calculator, incarcatoare laptop evomag sau componente noi pentru acesta, e buna oricand o placa retea pc pentru a accesa internetul. Pentru ca aici se intampla totul. Chiar daca vanzarile prin intermediul terminalelor mobile nu au fost la fel de mari ca cele de pe terminalele fixe, acest lucru se va schimba. Utilizatorii vor deveni mai obisnuiti cu aplicatiile mobile, acestea la randul lor vor deveni mai bune si mai sigure iar siturile web isi vor optimiza structura pentru a permite achizitia de produse de pe terminale mobile.

Tot pentru magazinele online se cere livrare gratuita si rapida. Unele magazine deja s-au adaptat la acest trend si multe altele o vor face. Se cere reclama pe piata, numarul magazinelor a crescut si se doresc noi modalitati de a face cunoscute produsele. Multe site-uri vor incepe sa afiseze reclame gen Facebook, acele reclame sub forma de „News Feed” care apar de fiecare data cand accesam pagina retelei. Twitter isi castiga aproape toti banii din anunturile ce apar in cadrul tweet-urilor afisate. Iar reclamele nu vor mai fi doar pentru desktopuri, ci vor fi optimizate pentru terminale mobile. Google si Facebook lucreza din greu pentru a permite advertiserilor sa fie cat mai specifici in anunturile lor, inclusiv de a se concentra pe un anumit tip de terminal mobil sau anunturi care se afiseaza doar cand clientul este dispus sa le vada si sa faca o tranzactie.

Marketingul de continut va reveni in forta, vor aparea noi moduri de a crea continut si de a-l afisa potentialilor clienti. Acest tip de marketing pune mai putin accent pe vanzarea efectiva cat pe comunicarea cu clientul. Informatia va fi prezentata astfel in diverse forme precum stiri, videoclipuri, carti electronice, infografice, studii de caz, imagini, sfaturi, idei si sugestii si orice altceva ce poate face clientul sa ramana apropiat de acel advertiser si sa devina promoterul acestuia.

Clientii cer astazi produse unice si personalizate. Multe afaceri vor incepe probabil sa foloseasca imprimante 3D pentru a satisface aceste cerinte. Tot clientii se uita insa si la brand, la notorietatea firmei. Magazinele vor fi nevoite sa se intoarca la inceputuri, la construirea unui brand de incredere pentru clienti din punct de vedere al calitatii, livrarii produselor, securitatii datelor, in special pentru magazinele online.

Booking.com

Check Also

Cercetatorii au descopere accidental o modalitate de a face bateriile sa reziste pentru totdeauna

Chiar daca mai sunt de facut multe teste pana cand aceste baterii isi vor dovedi …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


15 + sixteen =

Booking.com